Νίκος Πουλαντζάς

Νίκος Πουλαντζάς

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;"

Το blog αυτό κλείνει αυτές τις μέρες τρία χρόνια παρουσίας στο χώρο.
Τρία χρόνια μιας όχι και τόσο συστηματικής και τακτικής παρουσίας, παρά την αρχική μου πρόθεση. Γράφω όταν έχω κάτι να γράψω, αλλιώς σωπαίνω. Μακάρι να ήμουν πιο γόνιμος και περισσότερο δημιουργικός. Αλλά ...
Σ' αυτά τα τρία χρόνια περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες μου έκαναν την τιμή να μοιραστούν τις σκέψεις, τις απόψεις και τις αγωνίες μου. Επισκέπτες από την Ελλάδα, αλλά και από όλη την Ευρώπη, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, χώρες της Αφρικής, ακόμα και - προσφάτως - από την Κίνα.
Δεν ξέρω αν τα ρεύματα τους έφεραν στο άνυδρο αυτόν χώρο τυχαία ή αν αναζήτησαν κάτι. Ούτε ξέρω αν βρήκαν αυτό που ζητούσαν.
Ξέρω μόνο πως, με την ευκαιρία των τριών χρόνων, θέλω να τους ευχαριστήσω, να σας ευχαριστήσω, που δεχθήκατε αυτήν τη συνάντηση, που ελπίζω να συνεχιστεί, έστω και ατάκτως, όσο αντέχω και αντέχετε.

Σας φιλώ   

Δεν υπάρχουν σχόλια: